We helpen je bij het kiezen van positie en profiel, bij in- en externe communicatie en bij de verbinding met klanten en andere belanghebbenden. We zijn er als je een (pers)crisis hebt. We helpen bij de communicatie en participatie van renovatie- en verduurzamingsprojecten.
Profilering en reputatiemanagement
Hoe krijg je als organisatie (h)erkenning voor wat je doet? Een eerste stap is te bepalen hoe je precies je (h)erkend wil worden, door de binnen- en buitenwereld. Hoe wil je dat de buitenwereld over je praat? Gaat het om wat je doet, om hoe je dat doet, of allebei? Welke onderwerpen en waarden vind je belangrijk om te tonen?
Wij helpen jouw organisatie met het kiezen van een gewenst en passend profiel dat houdbaar is voor een aantal jaren. Want imago komt te voet en gaat te paard. Het vraagt vasthoudendheid in communicatie en gedrag om je gewenste profiel uit te dragen. En consistentie in je profilering. Wij helpen je met een profileringsstrategie, die de basis vormt voor communicatiebeleid en reputatiemanagement.