Wij delen graag onze kennis en visie op ons vakgebied.

Nieuwsbrief: Ken je klant en leer Petra Kremer kennen

Lees hier onze nieuwsbrief. Voortaan ook onze nieuwsbrief direct in je mailbox? Dat kan! Meld je aan.

Nieuwsbrieven
Woningcorporaties: Meesters in verwarring (2)

Mijn ambitie is klantgericht en ‘dichtbij’. Het is echter een heel eind tot iemand luistert. Deel 2 van onze serie over inconsequente communicatie.

Artikelen
Klantbeleving kent meerdere aspecten

Steeds meer organisaties realiseren zich dat klantgerichtheid het verschil bepaalt tussen succesvolle en minder succesvolle organisaties, tussen enthousiaste klanten en minder enthousiaste klanten.

Artikelen
Woningcorporaties: Meesters in verwarring (1)

Je schrijft linksom. De huurder gaat rechtsaf. Deel 1 van onze serie over inconsequente communicatie.

Artikelen
Nieuwsbrief: Vertrouwde kwaliteit in een nieuwe jas

Lees hier onze nieuwsbrief. Voortaan ook onze nieuwsbrief direct in je mailbox? Dat kan! Meld je aan.

Nieuwsbrieven
Vannimwegen heeft een nieuwe huisstijl. Aangenaam kennis te maken!

Vertrouwde kwaliteit in een nieuwe jas. We leggen je graag meer uit over ons nieuwe gezicht.

Artikelen
Summerschool 2018!

Onze 7 populairste trainingen in een zomerse vorm, tegen een zonnige prijs!

Trainingen
vanOpstal & Vannimwegen

Oscar van Opstal en Vannimwegen gaan samenwerken onder een nieuw label. We presenteren met trots: vanOpstal & Vannimwegen.

Artikelen
Verduurzamen van je vastgoed. Waar te beginnen?

CO2-neutraal in 2050. "Das nog een end weg!" Jazeker. De opgave waar veel corporaties voor staan is enorm. Maar waar begin je? En wat komt er allemaal bij kijken?

Artikelen
Communicatie bij projecten (6 nov 2018 en incompany)

De woningmarkt schreeuwt om groei en verduurzaming. Na een paar jaar van stagnatie staat nu druk op de ketel. En hoe ga je dan ook alweer om met bewoners en omwonenden. En hoe betrek je mensen bij plannen?

Trainingen
BEKIJK MEER LADEN EINDE