Ronald Koopman

Ronald Koopman

Associé, adviseur

Behoeften van klanten, medewerkers en andere belanghebbenden bepalen je doelen als organisatie. Ik focus jouw manier van denken, je ondernemings- en jaarplan, managementrapportages, processen en gedrag op die doelen. Ik vereenvoudig en concretiseer tot jij weet welke kant je op wilt en welke maatregelen nodig zijn. Ik vervul bijna vanzelfsprekend de rol van sparringpartner. Ik werk gefocust, analyseer scherp, ben vasthoudend waar dat past, reflecteer, houd continu de essentie voor ogen en ben een afmaker. Ik gebruik humor. Ik help met strategie en beleid, managementrapportages, benchmarking, kwaliteitsmanagement, organisatiedoorlichting, auditing, procesmanagement, prestatieverbetering, verander- en verbetermanagement, managementsystemen.

Klanten over Ronald:

“Door zijn passie en enorme drive zijn we zeer snel op de plaats van bestemming gekomen!”

“Een aanjager met een positieve en opgeruimde instelling”

Werkzaam in: klant- en resultaatgericht besturen, klantvisie, ambitieverkenning, ondernemingsplan, jaarplan, samenwerking, visie en focus, procesmanagement, organisatieontwikkeling, Aedes-benchmark

Projecten van Ronald Koopman
Evaluatie verhuisregelingen Amsterdam
Koers
Ondernemingsplan Viverion: buiten en binnen verbonden
Koers
Vergelijken en leren met de benchmark sociaal beheer
Samenwerken
Klant- en resultaatgerichte jaarplannen
Koers
BEKIJK MEER LADEN EINDE
Actuele publicaties van Ronald Koopman
Klant- en resultaatgericht jaarverslag

Over het verantwoorden over je inspanningen in relatie tot het effect van deze inspanningen

Artikelen
Hernieuwde energie om koers te bepalen

Uit die hernieuwde energie komen vaak mooie plannen en tot de verbeelding sprekende visies voort.

Artikelen
Koers bepalen

Alle informatie over en verwijzingen naar ondernemingsplannen.

Artikelen
Klantvisie - in 7 stappen naar een geïmplementeerde klantvisie

Download het praktische e-book voor klantbetrokken organisaties.

Tools
De beste klantinformatie ligt gewoon voor het oprapen!

Ieder contact met een klant is een moment om de waardering te meten. Gewoon door te vragen: “Hoe gaat het met u? Bent u nog tevreden over de woning? Wat kan ik verder voor u betekenen?”

Artikelen
Van ondernemingsplan naar klanttevredenheid

Met het ondernemingsplan kun je een belangrijke stap zetten in de ontwikkeling van meer klantgerichtheid en een hogere klanttevredenheid.

Artikelen
BEKIJK MEER LADEN EINDE