Je klantvisie is een van de meest primaire bouwplannen van je organisatie. Het bepaalt wie je bent, wie je wilt zijn, hoe je gezien wilt worden, hoe je je relatie met je omgeving wilt realiseren en behouden. Het verbetert je dienstverlening en vergroot de tevredenheid van huurders.

6 september 2018
Simone Bes

Een klantvisie moet een brug slaan tussen wat de corporatie wil en kan betekenen en wat klanten verwachten. In veel gevallen wordt er een klantvisie opgesteld zonder de klant en de stakeholders te raadplegen. Wij helpen je graag jóuw klantvisie te ontwikkelen.

In 7 stappen naar een klantvisie
Op 6 november organiseren we een training over hoe je tot een klantvisie komt. We nemen je mee door de 7 stappen en gaan ook écht ter plekke aan de slag. In kleine groepjes maak je een begin met het schrijven van jouw klantvisie. Gratis, gewoon bij ons op kantoor, in kleine kring. We zetten de eerste stappen samen. Zodat jullie daarna écht met de klantvisie verder kunnen in jullie eigen organisatie. We geven je ook onze handleiding “In 7 stappen naar een klantvisie” mee, zodat je daar zelf praktisch mee aan de slag kunt gaan.

Deelname aan deze workshop is gratis, maar niet vrijblijvend. Je kunt je aanmelden tot 25 oktober, gratis afmelden kan tot en met uiterlijk maandag 5 november. We hebben plek voor 10 deelnemers – vol is vol! De workshop is in het Vannimwegen-kantoor op IJburg (Amsterdam). Inloop is vanaf 12:30 uur. Om 13:00 uur beginnen we met de training.

Meedoen op 6 november. Meld je hier aan!

Ronald Koopman

Meer weten?

Ronald vertelt je er graag meer over.

06 5208 8148

r.koopman@vannimwegen.nl