Klantvisie - in 7 stappen naar een geïmplementeerde klantvisie

Je klantvisie is een van de meest primaire bouwplannen van je organisatie. Het bepaalt wie je bent, wie je wilt zijn, hoe je gezien wilt worden, hoe je je relatie met je omgeving wilt realiseren en behouden. Het verbetert je dienstverlening en vergroot de tevredenheid van huurders. Wij helpen je om tot een klantvisie te komen.

27 november 2018

Een klantvisie moet een brug slaan tussen wat de corporatie wil en kan betekenen en wat klanten verwachten. In veel gevallen wordt er een klantvisie opgesteld zonder de klant en de stakeholders te raadplegen. Wij helpen je graag jóuw klantvisie te ontwikkelen.We bundelden onze kennis en ervaring met klantvisies in een praktisch e-book.

Zelf doen of met Vannimwegen?
Met dit e-book willen we je helpen het zelf te doen. Maar natuurlijk komen we je ook graag versterken! Dat doen we met al onze kennis en ervaring en door buiten met binnen te verbinden, inspanningen op effecten te richten, energie en beweging te brengen en door het écht eigen te maken.

Download het e-book
Het e-book is vrij beschikbaar. Gebruik hem vooral! En bel of mail ons als je vragen hebt of een klantvisie wilt vormgeven.

Download het e-book 'in 7 stappen naar een geïmplementeerde klantvisie'

Download

Stuur mij de nieuwsbrief
Aan het versturen
Bedankt voor uw informatie.
Oeps, er is iets fout gegaan!

Klik op de pijl om uw download op te slaan

Ronald Koopman

Meer weten?

Ronald vertelt je er graag meer over.

06 5208 8148

r.koopman@vannimwegen.nl