Meer weten?
Erik-Jan vertelt je er graag meer over.
06 - 55 36 18 60
Renovatie, verduurzaming, sloop: het zijn grote projecten van je organisatie. Met veel gevolgen voor je bewoners en je imago. Hoe ga je om met bewoners en omwonenden? En hoe betrek je mensen bij je plannen en projecten? In deze training krijg je inzicht én handvatten om je communicatie effectief in te zetten.
Alle renovatie-, verduurzamings- en sloop/nieuwbouwprojecten hebben één overeenkomst: ze verlopen nooit zoals gepland. Het gevaar van (bewoners-)verzet, tegenstrijdige belangen, procesvertraging en negatieve publiciteit ligt op de loer. Dat alles heeft effect op het vertrouwen van uw belangrijkste belanghebbenden, en op uw reputatie. Communicatiemanagement helpt die risico’s te verkleinen.
Wat leer je
Ons credo is: 'Het venijn zit in de start'. In deze training leer je om vooraf de communicatie te organiseren en goed met alle betrokkenen te doorleven wat er gaat gebeuren. Na afloop begrijp je welke afspraken je maakt vóór onenigheid ontstaat en hoe je bewoners betrekt. Je kent het krachtenveld van belangen, doelen en risico’s en helpt deze te bepalen, monitoren en erop te sturen.
Voor wie
De training is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de communicatie van (vernieuwings)projecten: managers en adviseurs Communicatie, Bewonerszaken en/of Participatie.
Planning en aanmelding
De eerstvolgende training is op 10 oktober 2023. Deze training is een coproductie van Vannimwegen en Nestas Communicatie.
Aanmelden kan via Nestas.
Interesse in de vervolgtraining? Kijk hier voor meer informatie.
Interesse in een incompany training? Mail ons voor een offerte
Erik-Jan Hopstaken