Periodieke evaluatie met woningkopers waar Smit's Bouwbedrijf echt wat aan heeft.
Hoe tevreden zijn jouw klanten?
Vannimwegen onderzoekt tevredenheid van klanten, huurders, woningkopers al jaren. En we adviseren hoe het beter kan. Dat doen we bijvoorbeeld al jaren voor projectontwikkelaar Smit's Bouwbedrijf.
Projectdetails
Opdrachtgever: Smit's Bouwbedrijf
Focusthema: communicatie en participatie
De klantvraag
Smit's Bouwbedrijf is een succesvolle projectontwikkelaar, die zich verbonden voelt met haar woningkopers. Die begeleiden ze intensief door het hele proces - van start bouw tot na de oplevering. En Smit's Bouwbedrijf wil zichzelf blijven verbeteren. Daarom evalueert Vannimwegen periodiek met woningkopers het koop- en bouwproces.
Onze aanpak
De ervaring van woningkopers staat centraal. Daarom bellen we de woningkopers en interviewen ze uitgebreid. Aan de hand van een vaste vragenlijst, zodat we alle mensen over dezelfde onderwerpen bevragen. Geen gesloten vragenlijst of digitale enquĂȘte: juist zodat de koper alle ruimte heeft om alle ervaringen te delen. Zodat die ervaring ook volledig naar voren komt. Maar wel aan de hand van lijst met vaste onderwerpen, zodat we alle mensen op dezelfde dingen bevragen.
Het resultaat
Een super fantastisch onderzoek. Waar het bouwbedrijf echt iets aan heeft.
Erik-Jan Hopstaken